Tjoho..

Nu äre helg!!

Va skönt det ska bli med 3 dagar ledighet.
Ska börja den med lite frukost nu, sen blir det till att klippa gräset. Tvättmaskinen är igång med. Händer grejer idag. Haha...
Sov ganska länge idag eftersom jag satt uppe och snacka med Tezz inatt. Känns helt mysko att hon sitter i Amerikat och snackar. Kul och snacka lite iaf!! Och neee jag tänker inte köra över fåglarna, då äcklar dom ju ner min bil!

Blev inga inlägg igår, för innan jobbet hann jag inte och efter jobbet snacka jag med Tezz och sen ville pissinternetet inte släppa in mig på bloggen. Har ändå inget och säga, haha.

Drar till syrran senare idag och ska provsminka henne. Hon har ju varit med på lite modellgrejer och snart skulle det vara en. Jag nämnde ju för ett tag sen att jag var lite sugen på det där med make-up artist och nu ska jag få sminka henne inför hennes plåtningar. Ska bli kul! Får man lite träning om det nu skulle vara så att man vill fortsätta med det sen.

Nu ska jag göra frukost.


Puss puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0