Varför??

Hallå...

Söndag igen då. Och skulle nog säga att söndagar är bland det mest deprimerande dagarna på veckan. Är väl egentligen inte dagen som gjorde grejen utan en annan sak. Vem fan kom på att göra en våg, en våg som människor skulle ställa sig på för att se sin vikt? Varför, vafan skulle det vara bra för? Dum som jag var så ställde jag mig på vågen hemma hos min kära syster förut och fick fan en chock!! Usch usch. Hade ju lust att börja lipa fan! Nu jävlar Carolin dit lata as så ska du börja motionera, varesig du vill eller inte!! Tack för mig! Nu blire dags för lite uppdatering.
Hahaha...

Åkte till mamma tidigt eller på förmiddagen iaf, då blev det frukost och lite snacka och lite annat små pyssel. Mamma var i full gång och gjorde gelé, saft, och paj. Hon hade plockat en hel del bär. Till slut så satte vi igång och målade det lilla huset. Gick rätt bra faktiskt. Varmt var det, men vi snacka så mkt så hann inte tänka på hur varmt och tråkigt det egentligen var. Gött det. Sen kom syrran hem och fråga om vi skulle färga håret, så så fick det bli. Blev lite te och smörgås med hos syster. Var riktigt skönt och färga håret med om inte annat. Var så himla sletet nu, råttfärgad utväxt, bläää!!
Och nu sitter man här hemma i soffan igen, underbart. Har vikt tvätt och diskat och satt igång diskmaskinen och pysslat. Är så mysigt här hemma nu. Myser ännu mer än vanligt. Tänt lite ljus och så inne med. MYS!!

Är bara skit på tv så funderar på om jag skulle se Forrest Gump. Får nog bli så.

Sitter och snackar med Tezz med. Det lilla fyllesvinet, hahaha. Nä då! Vore så kuligt och komma till dig! Får lösa det på något vänster!! Weeiiee... Vill verkligen åka till Usa. Man får se helt enkelt vad som händer. Kommer ju inte åka imorn direkt.

Dags och starta dvd.n.

Hoppas ni också har en myspys söndag!!


Puss puss!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0