10 December

Hej Hej!!

Ville bara kika in och skriva Hej Hej!!

Har inte så mkt och skriva idag. Varit en okej dag på jobbet.
Väl hemma åt jag lite rester och sen drog ut på en långpromenad. Eller jag trodde den skulle va lång och tråkig. Och ja det var den men gick mkt snabbare än jag hade trott. Måste vara för att jag gick så fort, hihi.
Kändes när man kom hem iaf. Svettig och äcklig hihi...
Känns så bra att jag verkligen håller igång ännu. Hade inte trott det om mig själv, tror inte nån annan trott på det heller.

Imorn har jag en liten semesterdag. Lovely!!
Så imorn blir det ingen väckarklocka, me like! Ställer ju alltid den annars, helger som vardagar..
Men imorn är jag värd och strunta i den.

Imorn blir det även Julbord på kvällen med mamma och hennes jobb. Kan bli kul. Så nu har jag målat mina naglar i rött, hahaha...
Har inte en aning om vad jag ska ha på mig, hmm..

Nu ska jag nana...


Puss!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0