19 December

Hejje!!

Är hemma här i lilla huset nu igen..
Har legat på soffan ett tag och myst och kollat på Bonde söker fru, haha.
Sitter är asgenerad hela tiden!!!

Iaf..

Ska väl skriva lite om min helg i Göteborg, eller fredagen.
Gick upp strax efter 8 efter några timmars sömn. Eftersom jag BARA skulle göra lite saker innan man skulle sova. Fan! Var ju i säng vid halv 2 och så kunde jag inte sova heller. Urk!!
Åkte iväg till syrran och åt lite räksallad..
Sen tog vi bilen till Kungälv där vi tog bussen in till Götelaborg.. Underbart.
Älskar Göteborg!!
Där gick vi en snabbis på Femman-huset.
Köpte en t-shirt med "Rollingstones-tungan" på, haha eller hur man ska säga. Den köpte jag på H&M iaf. Kan lägga upp en bild så småningom.
Köpte även en tröja på VeroModa som jag tror jag ska ha på jul. Supermysig. Tror det kan bli en favvis-tröja.
Sen sprang vi och då menar jag sprang till avenyn, haha. Där vi tog en titt på Musikhjälpen!! Tingsek spelade, det var riktigt kuligt och se. Önskade självklart en låt med för 100 kr. Vet inte om den spelade så måste kolla det. Haha..
Var ju så kallt så vi gick vidare till bibblan efter en stund.
Sjukt stort bibliotek, kändes mysko.
Åkte hem till syster-yster där vi fick pekingsoppa som Johan hade köpt hem. Mums mums!!
Sen blev det att ligga på Felix soffa och klia han på ryggen. Sen fick jag läsa lite Bamse för han innan det var läggdags.

När barnen sov så kikade vi andra på lite film, Cubic tror jag den hette på "svenska", hahaha.
Var riktigt bra faktiskt.

Efter lite sömn och frukost blev det en promenad i det svinkalla vädret. Urk!!
Sen blev det lunch, mums!
Blev även lite tvspel innan det var dags att fara hem.
Ville ju inte köra i kålmörker.
Åkte hem till mamma och hämtade Ice Age 3.

När jag väl kom hem så kom jag på att jag hade 3 avsnitt med Bonde söker fru som väntade på mig. Wohoo..
Så nu ligger jag här och kollar på det sista. Sen får man se vad som händer.

Imorn ska det hämtas gran! Underbart. Kommer bli mysigt!

Nu orkar jag inte skriva mer.
Den får ju försig att radera rader ibland.


Puss puss!!

  


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0