2 December

Hejsan Hoppsan!

Det är idag mitt nya liv börjar.

Okej, jag börjar om från början.
Jag satt här igår och pratade med min kära syster på msn. Hon väckte mitt dåliga samvete och jag tog en liten promenad i solskenet. Väl tillbaka så pratades vi vid senare igen och då kom hon på den brilljanta idén att vi fram till juldagen ska tävla om vem som tränar mest. Så nu är jag, Kajsa, Lindis och mamma i en kamp mot våra lata vanor. Haha...
Hur fan ska detta gå?
Vi har ca 3 veckor på oss. Blir spännande detta.
Vi började from idag.
Så idag har jag kört lite olika övningar i en halvtimme, kanske inte jättemycket. Måste ju börja i lagom takt.

Nu ska jag dra iväg och handla lite. Maten är ju också viktig i denna kampen.
Målet är ju att gå ner i vikt och att få ett hälsosammare liv.

NU KÖR VI!!


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0