20 December

Hejsan Hoppsan Svejsan...

Har inte så mkt och komma med idag.
Är sjuk och pysselsugen, haha.
Har satt upp två tavellister. Kul med lite saker på väggarna iaf.

Har även fått in min gran och klätt den.
Har bilder på det men eftersom datorn blev formaterad för ett tag sen så funkar den inte som den brukade, haha.
På gott och ont.
Därför lägger jag in bilderna en annan dag. Kanske imorn.
Hela veckan är annars fullspäckad med saker.
Det är ju jul!!!

Jag ska väl snart lägga mig också, ska ju faktiskt upp halv 5 imorn så. Urk.
Okej, ja jag är sjuk men kommer jobba ändå. Är inte så allvarligt. Hosta slem och lite snorig bara, haha.
Dom får väl köra hem mig annars men skulle inte tro det eftersom det behövs folk nu när det är många lediga, hihi.

Spelat en del skivor från Fornängstiden också. Så kul.
Saknar den tiden lite faktiskt. Även om man har det bra nu också.


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0