22 December

Hejsan..

Här ligger man nerbäddad i soffan. Superkul, NOT!
Blir så otroligt rastlös när jag är sjuk. Vill inte göra något ansträngande heller eftersom jag verkligen vill bli frisk till julafton! Kan ju inte sitta och snyta sönder hela den dagen, haha.

Vaknade imorse runt halv 7, vet inte riktigt varför, var väl snoret, haha.
Hörde att grannen åkte iväg och märkte att min lampa var tänd, haha. Hade somnat med den tänd. Var ju inte riktigt pigg när jag la mig igår. Lite zombie aktig var man :) haha.

Kinnekullehälsan ringde som vanligt, var vaken då som tur var.
Känns bra att dom hör att man är sjuk. Känner sig skyldig annars på nåt sätt. Usch.
Ja ja..

Ska fortsätta ligga här och kika på tv. Mys mys...

Hämtar väl tvätten på sin höjd, hihi..



Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0