26 December

Hejsan!!

Idag blev man sjuk igen då. Härligt!!
Så när alla var iväg och åkte pulka i Sörbo så stannade jag hemma själv och drog på hög musik och hade det gött. Fyfan va nice! Jag vill verkligen ha ett par grymma högtalare!

Senare på dagen åkte vi ner till pappa på lite kalkon, haha. Var gott idag med. Hihi.
Satt där och tjöta lite och sen gick vi upp till farfar och farmor på efterrätt, haha. Även min faster och hennes man var där :) Så trevligt så.
Blev 7 sorters kakor och en tårta, MUMS. Farmor är så himla bra på att baka. Jättegoda kakor. Tårtan var dock köpt, hihi.

Hemma på Jonstorp igen så var mina mostrar där med familjer, så var full fart. Urk! Ville ju åka hem, haha. Men stannade en stund och tjötade och tog ett och annat rök med kussen, haha.

Packade ut i bilen och åkte hem.
Fyyyy Satan!
All snö som hade funnits på vägen förbi mitt låg på min trottoar bit och så. Underbart!!! Så fick parkera bilen på gatan för att skotta iordning.
Svettigt blev det!!! Usch, tur man hade shorts på sig, hahaha!
Var iaf skönt att komma hem igen!
Tog en dusch och nu har jag krypit ner i soffan. Saknat min soffa och saknat mitt söta hus, hihi.
Älskar verkligen mitt hus, även om man får skotta massa snö.


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0