3 December

Hej Hej...

Var vintern tvungen och komma bara för att det blev December??
FYFAN!!

De här jävla minusgraderna för ju inget gott med sig. Det resulterade i att jag hade sönder min skrapa till bilen igår, hahaha.
Hade ju som tur två grabbar med mig som gjorde sitt bästa för att jag skulle se ut genom fönstren. Haha.
Thanks!

Ska iaf försöka ta mig ut och ta en promenad. För om jag inte får lite luft snart så flyger datorn ut genom fönstret. Måste få den formaterad!!! Kussen!!!! Heeelp...

Ja ja..
Träningsvärk har man med, haha. Men känns bra, ska vara så.

Kan ju komma med nåt positivt med. Var på intervju i fredags på jobbet för en annan tjänst. Tror inte jag nämde det, bara hintade om något. Ville inte skriva för mkt förrän det var klart vem som skulle få de 2 tjänsterna.
Igår fick jag beskedet, och i början av januari så börjar jag. Är ingen supertjänst, men får lite annat och göra ibland. Iaf ibland då man behövs. Lovely!!!
Samordnar-Backup Im...
Kan tänka mig att du som läser detta ser ut som ett frågetecken. Haha...
Skit i det, huvudsaken är att jag får lämna linjen lite då och då...


Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0