4 December

God Kväll...

Fyfan va jag älskar mina lediga fredagar.
Sov lagom länge, duschade och väntade in mor för lite frukost.
Sen drog vi in till Skövde!
Där blev det julhandel som heter duga! Väntar nog med att titta över internetbanken tills imorn.
Känns skönt iaf. Fattas nog bara några enstaka saker kvar. Härligt. Sen är det ju bara alla födelsesdagspresenter. Urk!

Ska nog ta kort på den stora pakethögen imorn när jag slått in det jag köpt idag!!
Börjar längta till den mysiga julen nu!

Nu är det idol som gäller, bara tre kvar nu.
Calle, Erik och Tove. Det blir ett svårt val för tittarna ikväll.
Hoppas verkligen Erik går vidare. Sen kan de lika väl bli Calle som Tove.

Ha en underbar kväll!!


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0