6 December

Hej Hej!

Idag är det söndag och jag och mina systrar är inne på dag 5 av träningstävlingen..
Känns grymt faktiskt att jag inte lagt ner det än. Som jag skulle ha gjort annars. Haha.
Idag tog jag mig en frisk och rask promenad på 40-45 min. Trodde det skulle ta längre tid. Men men.

Har haft en superbra helg hittills. Var hos Josse igår och hade mys med henne och favviskillen Neo. Älskar honom bara mer och mer.

Idag är det annars en städar och pyssel-dag. Har oljat in bänkskivorna i köket och diskat lite och satt igång en tvättmaskinen och satt upp ljusslingan i hallen. Lite småplock. Ska ta mig en dusch snart och sen åka och handla lite.
Sen ska jag nog pyssla om mig själv lite. Fotbad med peeling och lite sånt. Hihi..


Puss puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0