9 December

Go Kväll...

Blev inga inlägg igår eftersom min kära dator lever ett eget liv!!!
Hade en dålig kväll igår så blev som det blev.

Ligger i soffan och kikar på Bonde söker fru nu!!
Ätit lite melon och bara myser..

Har haft Tuva här idag, haha.
Hon är precis galen.
Träffade upp mor och mormor på stationen. Ville ju se min söta mormor nu efter hon har varit utomlands ett tag.
Jag har världens bästa mormor tror jag, hihi...

Annars har det varit en okej dag. Är ju fortfarande ganska säker på att jag inte vill ha några barn, hahaha...
Det är ju inget jag bara säger. Har varit inställd på det länge. Tror inte att barn är något för mig.

Nu ska jag fortsätta mysa, sen göra sallad till jobbet imorn.
Sista arbetsdagen imorn! JIIIHA!!


Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0