Julens bilder...

Nu ska jag äntligen lägga upp lite bilder. Blir dock bara lite på gran och klappar.
Får inte ut mina bilder från mobilen så.


Tomten hamna i mitten av granen istället för på toppen.


Här är syrrans julgodis, mina var inte klara när kortet togs :)


En gran med massa paket under!


Här snackar vi julmat. Oxfile, bea och "mos", minns inte vad det heter när dom gör små söta grejer av moset. MUMS!!!


Tuvis målar med sina nya pennor i det nya ritblocket :)

 
Två mattor, en från mormor (till vänster) och spikmattan (till höger) av syrran.
Nice nice..


Fick denna ljusslingan av mamma, så fin. Kanske inte på bilden men :) haha..

Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder. Datorn är ju som den är :) hihi..


Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0