Sista klapparna...

Ho ho!

Än är det inte julafton, än behöver inte barnen svara JA! På den klassiska frågan: Finns det några snälla barn här?

Iaf, här ska slåss in de sista klapparna. Känns som jag varit klar ett tag med allt de där men har två små paket som jag inte slått in än. :)
Satt och funderade på hur jag skulle få plats med allt i bilen men... Hmm.. Beror på vart jag sover imorn natt.
Sover jag hos mamma blir det fullt i hela bilen, sover jag hemma så är det lugnt.
Frågan är om har lust och köra hem mitt i natten, men blir nog så.

Fyfan. Snart är det JUL. Känns lite overkligt. Känns som man gör allt bara för att det ska göras, sen vad man har gjort minns man knappt.

Blir hemma imorn med från jobbet. Är ju fortfarande inte bra, men julen ska firas för det. Wohoo..

Nu ska jag fortsätta grejsa här.
Känns lite mysko att klockan redan är så mkt. Hmm..
Ja ja.


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0