28 veckor senare...

sååå äcklig film! se den INTE!!
var den vidrigaste filmen jag någonsin har sett...
mina polare brukar bli äcklade av Saw filmerna och lite sånt, själv somnar jag i dom, men denna!!!! fyyyfaaaan! aldrig mer.. mådde så grymt illa, kan ha varit för att dom filma så konstigt med, bara ryckte och blinka och spruta blod och lite allmänt hysteriskt, men mådde verkligen illa, hade kunnat spy om det vore så... :S
nu är den iaf äntligen slut så nu kan jag lugna ner mig och duka fram snasket hahaha :) dipp och chips och sånt mums.. :)
undra vad man ska hitta på nu, är snillet snackar på tvn, verkar sådär... hmm..
får se vad jag hittar på, kanske kommer nån film snart på tvn :)


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0