Alla Hjärtans Dag!

denna dagen känns lite konstig för mig, alla dagar borde vara hjärtans dag !?! =P
men nu är det så iaf och jag och andreas har ju egentligen redan bytt lite saker med varann, känns lite ovärt, jag ger hellre honom saker då jag känner för det, känns lite påtvingat, men tycker ändå att "ståhejet" runt det vara mindre detta året =P skönt det iaf.. orka liksom, ger ju bara ångest, både för dom som har och inte har någon!

sitter framför datorn hemma hos snutten nu, medan han står i duschen, hände inte mkt här, men hann ju skriva lite :D ingen nytta egentligen men =P kuligt tycker jag, var emot bloggning först men har blivit som en drog nu, vet ju att i stort sett ingen läser det men känns kul och få skriva lite :D

ska väl sminka färdigt mig, så inte andreas börjar tjata igen!! haha...

nu ringde mamma också, och hör att snutten kommit ur duschen hahaha :D

dags och sätta fart..


ciao och puss!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0