anktant...

jopp, nu är jag det, en anktant =P

har idag för första gången matat mina små söta ankor :)
dom blev så glada sååå.. hihi.. slåss gör dom om maten med, dom vågade inte äta ur handen på mig men =P
kanske får börja lite mjukt :)
fanns några små mobbade ankisar med :( stackarn, dom fick ju inget bröd eftersom dom flydde från mig..

fick mig även en rask skön kall promenad med :) fick ju bara i mysbrallor och tjock tröja hihi :D var ju tvungen och gå fort =P men det var gött att få lite frisk luft och känna att man kan sätta sig i soffan utan dåligt samvete idag :)

ska ta mig en varm skön dusch nu, sen blire kvällsmat i soffan, eller varför inte framför ett litet avsnitt av The Hills!! min drog hihi.. men har man börjat kolla på det och sett 2½ säsong så kan man ju lika gärna fortsätta. ska nog ringa syrran med och fråga om vi kanske kan överaska mamma imorn på hennes födelsedag :) hihi..
skönt det är med föräldrar som inte klarar av datorer och internet, då kan man skriva såna små hemlisar ;) hihi..


ciao och puss (L)

ps. skriver snart igen ;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0