extremt!!

jag fattar inte!?!

är det bara för dom kan?
är det för att dom inte vet vad dom ska göra med pengarna?
eller är det bara så usa är?

kollade nämligen lite mtv cribs nu när jag inte har några avsnitt the hills och se längre.
fanns ett 50 cent special med som jag tänkte det kunde va kul och se :) och det var det väl men allt var så extremt!!! helt sjukt va stort det var, när fan ska han ha tid och gå runt där eller :S huset var stort asså och inte snacka om trädgårdet och allt det. den var helt osannorlikt i mina ögon. men det är väl så det är i usa kan jag tro, dom flesta kändisar bor ju så, men tror fan han tog priset av det jag sett i det programmet hittills.. hela trädgården var ju stort som vår huvudstad vafan. sist men inte minst så visade han ju självklart sina bilar, även där kan jag tänka, när faaaan ska han ha tid och köra runt i dom :S han hade ju närmare 7 stycken eller så... fattar inte asså, förstår att det är kul med bilar och så, men att äga så många är fan inte normalt =P man vet ju att man inte blir lyckligare av mkt pengar, jag skulle ju inte tacka nej till pengar men tror inte jag skulle trivas att bo så :S det är ju inte så att deras liv är en dans på rosor, dom har det ju trots allt rätt hårt, men helt frivilligt enligt mig, människorna där vet att paparazzi är i farten så fort man blir känd mm, så dom förtjänar väl till vis del sina pengar men lite enormt äre... dom kan väl vara realister!

ja ja, nu ska jag inte sitta här och tjöta om det, snart dags för jobbet :) tror det blir viktmärkning med anna idag, funkar ju så länge man jobbar med nån rolig :) annars är viktmärkningen en nära döden upplevelse ;) hihi..


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0