fattig..

nu kommer jag bli superfattig.
min bil är ju klar nu så :) kan ju inte bli så jävla billigt, men det är den värld den lilla pärlan :)
ska bli skönt och få hem den igen, känns bättre när man vet att den finns där :)
skulle slå in pannbenet på den som fingra på min pärla utan tillstånd hihi :) hade ju ändå inte funnits nåt bakom så
måste ju gå lätt :) hihi..
nää fy på mig, så säger man inte :)

ja ja, nu har jag ätit lite mackor och apelsin med en kopp te :) och kollat på the hills :) woohoo...
så nu är det väl bara och vänta in syrran, hon är ju inte för övrigt snabbast i stan så, får hoppas hon skyndar sig, kan ju inte med och hämta bilen hur sent som helst... :S
sen ska vi laga mat, sen åka hem till lilla mor och fira henne :) gammeltanten :D har ju sovmorgon imorn med, får en hel timme extra och sova på =P så behöver ju inte åka därifrån jättetidigt om inte hon och bosse vill bli ensamma ;) hihi..

nu ska jag plocka fram något att ha på mig :) kan ju inte med och ha myskläder på sig hos mamma sen, inte riktigt schysst =P


ciao och puss... (L) be back later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0