fear no darkness..

vet egentligen inte varför jag skrev den rubriken, eller jo för att jag hade dålig fantasi och det är den låten jag spelar nu.
med tanke på det förresten, asså timo, det ska jag döpa min son till om jag skulle få någon =P helt klart skulle han få heta Timo!! woohooo... timo räisänen är ju bara för bra.. :) speciellt live, kommer aldrig glömma den spelningen han gjorde på WayOutWest 2007 grymmmmeeee :D hihi.. var kuligt då, jag och tess i "storstan" :D hihi... hade ju inte blivit något om det inte var för pandan och dom andra killarna :D bäst i världen!!! :) tackar så mycket för det, var grymt kul :)

men egentligen gick jag bara in här för att skriva någon liten kort rad innan jag ska lägga mig :)
har slagit in lite paket :) 2 till syrran som fyllde år 6 januari, så gåre när man bor för långt bort då blire sena paket =P
sen slog jag in ett till min älskling :) som ska få en liten överaskning till helgen då vi ses igen :) hihi..
tänker inte skriva vad det är eftersom jag kan tänka mig att min lille buse smyger omkring här.. =P
sen har jag fixat tvätten så att den ligger i fint i garderoben, duktigt duktigt ;) hihi..
varit en skön dag idag med massa saker som hänt :) jobb, mat, disk, ankor, promenad, situps, dusch, hills (tills datorn sa nej, som kanske tur var) tvätt, paketinslagning och nu ska det borstas tänder och krypas ner i säng :) underbart!!!


ciao och puss!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0