finns så mycket man vill göra och säga...

... som man aldrig gör.
frågan är ju egentligen varför man inte gör det? är det för att man är konflikt rädd? tror för min del är att jag inte kan kontrollera mig själv om jag bli arg. skulle jag påbörja en diskussion så skulle den nog bara balla ur. finns så mycket man skulle vilja säga till en del folk. ibland skulle man bara vilja att dom fatta nån liten vink. jag tycker bara att folk borde ta vara på det man har i livet och sluta tänka på det som varit, fan kolla framåt! att låsa fast sig vid vissa saker gör inte livet enklare! man är ju självklart ingen ängel själv, så kommer det alltid att vara. men man försöker iaf, mer eller mindre =P man försöker göra det man vill i livet, sen att andra har andra tankar det är klart, folk kan tycka att man inte gör nåt med livet osv, att man är en loser som jobbar på arla typ.. men en sen, orka bry sig om andras liv. jag tjänar iaf mina egna pengar, jag är lycklig tillsammans med min andreas och jag har min egen lägenhet, jag har en underbar familj jag älskar mest, och jag har mina vänner. sen är det klart man kanske har växt ifrån sina vänner, man skapar egna liv och saker och ting blir inte alltid som det har varit och fyfan va tråkigt om det vore så jämt.. =P allt är på gott och ont.. man börjar ju se att vännerna runt omkring blir äldre haha :) får lite panik ibland. som min lilla kusin som bara är ett år äldre än mig, hon har ett riktigt svensson liv och det passar henne som handen i handsken :D hihi så söt, hon har sin lilla busunge Neo, hon har krille som hon är förlovad med, dom har deras radhus, vovven, kissen och volvon :D o även en lite husvagn :D haha.. :) underbart... känns som det börjar bli dags för att starta sitt liv nu, på nytt :D
nu menar jag inte att skrämma upp min älskling med att jag vill ha barn o hund och hus hahaha :D men känns verkligen som att man har gått över från ungvuxen, till lite mer vuxen hahaha, eller nåt =P

nu orkar jag inte skriva mer :) men var skönt att skriva av sig lite :) tänk över era liv nu, och lär er av andras erfarenheter :D


ciao och puss... (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0