Frieri...

hade jag inte redan hunnit sminka mig så hade jag storlipat nu..
gick in på morgonpasset i P3´s hemsida för att kika lite, där stod det frieri i direktsändning... oh va spännande tänkte jag, men osmart som jag är så lyssna jag!! jag kunde väl för fan räkna ut med röööva att jag skulle börja lipa?!?! det var såå himla gulligt.. killen i frågan var med för att önska en låt, men ville även ställa en fråga till sin tjej, så radiofolket ringde upp hans flickvän som då var på jobbet. killen bad henne komma ut, för han befann sig en bit bort, åååhhhh redan då höll jag på att dö av att hålla tillbaka tårarna ;) så hon i ena luren, han i andra, så hör man hur nervös hon när hon försöker se honom, väl framme får hon en stor bukett med blommor, sen säger han att han vill fråga en sak, varav hon brister ut i ett, vad ska man kalla det, glädjetjut ;) sen friar han!!! åååh, börjar nästan lipa bara av att skriva om det... Grattis till er vilka ni nu är :) supergulligt gjort!! Kronprinsessan och Daniel släng er i väggen! =P hihi...


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0