haveri..

jopp, denna arbetsdagen har varit ett stort haveri :)
inte jobbat något alls skulle man väl kunna säga... =P skrubba rent kniven i maskinen det var väl typ det hela :)
annars har det stått stilla :D lugnt och skönt :D suttit vid datorn och kollat på alla bilder som ska komma upp på våra team tavlor hahahahha.... very nice.. =P hihi...

nu ska jag väl försöka ta mig i säng, ska ju bara göra kvällsritualen först med borstning och tvättning och allt vad det innebär =P sen ska jag nana :D inte så länge dock eftersom min underbaraste älskling ska ringa mig halv nio imorn =P ska bli gött och komma upp med så :) flyttade tvättdagen med till på onsdag så slipper jag tänka på det med =)

blev ingen nattmat med mamma ikväll heller, hon var inte riktigt klar på jobbet så, har inte tid och vänta på henne, är inte direkt hungrig heller så :) är väl bäst och komma i säng innan man blir det med =P hihi...

natti natt...


ciao och puss.... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0