heldag :)

fick en heldag med kusinen idag :)

skulle kommit till henne vid tolv, men lite seg som man kan vara så kom jag inte iväg förrän kvart i ett :D hihi... tjejer you know, föna hår, sminka sig och sånt :) hihi..
när jag kom fram så stod hon ute på parkeringen så det var bara att sätta på vantarna och ta lilla hullis vovven och påbörja promenaden :)
vi gick runt halv Lundsbrunn skulle man kunna säga :) inte för att lundsbrunns är så stort men =P
tog iaf 1½ timme :D riktigt härligt var det, köpte med oss lite fika på vägen med :D så när vi kom hem till kussen så mata hon lilleman :D neo asså :D och sen var det dags för oss och fika lite, var ju vrålhungrig :D hihi...
riktigt gott med vaniljmunk och kolabollar! kolabollar är gryyymma :D prova prova! :)
efter ett litet smygrök så åkte vi in till skara en sväng och kollade i några butiker :D köpte ett par stövlar :D fattar inte att jag har så Stora vader asså :S men fick på mig dom till slut =P hihi.. ska allt töja ut dom lite ;)
nere i centrum så gick vi in i lite mysiga butiker, fanns massa kul men plånboken sa ifrån ;) hehe..
köpte lite kaffe till snutten i en butik där dom gjorde iordning och malde och grejsa :D blev nog nice :D
när vi till slut var på väg hem så var klockan så mkt så jag tog en kycklingtallrik på Roccos för att slippa vänta på maten som josse skulle laga, sorry! gött var det iaf, och efter ännu ett smygrök så skynda jag iväg till min lilla snutt skrutt som vänta på mig :D
fick blommor och choklad hihi :D gullplutt!! vi tog de lite i förväg, löjligt och försöka gömma saker tills imorn hihi :) så han fick sitt kaffe :D får se vad han tycker om det imorn :)

nu ska jag inte sitta här längre, när lilla ängeln sitter ute i soffan :D hihi...
hörs snart igen :D


ciao och puss!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0