krångel...

och nu är det inte jobbet jag syftar först på, utan den lilla bloggen....! inte bråka med mig såhär sent... orka!
vill ju bara få komma in och skriva ett par rader innan jag lägger mig, så ska det krångla!?! vad är det för påhitt...

ja ja, nu är man hemma efter jobbet iaf :) halva arbetsveckan gjoooord :) underbart!! har gått rätt okej på jobbet, bråkat en del och lite sånt, men inget man reagerar över längre ;) hihi... så äre on the riv :)
tvättade bort sminket det första jag gjorde när jag kom innanför dörren i stort sett =P hihi, såå skönt och ha det gjort.. sen fastna man på msn med lilla sjuklingen =P som ska skicka massa länkar till sidor på nätet där det fanns massa kul kläder :D taaaack för den, att du bidrar till mitt shoppingberoende =P haha skickar fakturan till dig sen :D (K)

nu ska jag nog ta och lägg mig, har ju halva vardagsrumsgolvet fullt med tvätt som påminner mig om att jag bör gå upp i tid imorn och tvätta!! orka orka, min hjärna vill lura mig att gå upp tidigt, typ halv åtta, åtta och gå ner med en tvätt och sen lägga sig en stund igen så man får vila ut lite, men känner jag mig själv så kommer jag antingen gå upp då för att jag känner att jag vill få saker gjort och att dagen blir längre, eller så blire som så att jag inte alls kliver ur sängen förrän kanske närmare nio bara för att jag inte orkar ta mig ur den, det alternativet är nog mer realistiskt =P hihi.. men får se imorn, vem vet ibland kan man förvånas av sig själv :) hihi..

sen har jag en lite fundering på vad några ungar gjorde på lekparken inne på skolgården mitt i natten?! förstod ju att dom var där och lekte men vafan klockan var ju midnatt och även om det är lov så måste det ju finnas bättre saker och göra än att vara där. undra hur gamla dom var? det var ju på en skolagård för 1-6 klass, men har svårt att tro att några under 12 är där nu :S aja baja till oansvariga föräldrar i så fall..

nu får det bli sängen, ju snabbare jag kommer dit, ju snabbare kommer jag kanske ur den ;) hihi...


ciao och puss!!! (L)

älskar min andreas mer än nåt annat! du är mitt allt, tänker på dig jämt :) (K) all kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0