läggdags...

nu är det snart läggdags igen.. sååå tråkigt att man vet man ska gå upp innan fem imorn bitti.. fy fy fy... men så är det.

har varit nere hos pappa nu en sväng och firat dom =P var mysigt, fick mat med, äääntligen, hihi.. hade ju inte ätit något idag så, smart som man är..

men såklart så skulle dom börja prata vikt, varför?!? kuuul och lyssna på när man själv känner sig som en flodhäst :( vet ju att det bara är mitt eget fel, men vafan alla mår väl dåligt och ibland!! kände sig jälvigt obekväm i det iaf.. men men.. är man småtjock så är man.. måste fan göra något åt det, men hjälper fan inte, är inte så stark, fattar det inte, känns som jag inte kan styra över min egen kropp, jag kan ju självklart styra över vad jag stoppar i mig, men jag orkar verkligen inte göra något, inte så att min kropp inte orkar, utan mer mitt psyke som tar över och säger åt mig att hoppa in i duschen, eller tvätta, ta tag i disken eller något sånt, har ju ingen annan som gör det liksom.. får la se om man vill visa sig i bikini till sommaren.. =P

är så glaaad över att jag har min älskling, han får iaf livet att kännas värt att leva och får en att känna sig lite bättre :) du är bäst i hela världen! skulle aldrig kunna få någon bättre än dig, för det finns ingen bättre än MIN Andreas :D


Natti natt!

Ciao och puss....!! (L)

ps. nu är man bil-lös, jag vet inte hur länge :( känns hårt det.. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0