love of pink...

parfymberoende, eller kanske bara rent av shoppingberoende där parfymer ligger bra till i inköpslistan :)
köpte Lacoste - Love of Pink idag! lukta så gott, sen hade dom en liten liten söt flaska som inte var så dyr, jag vet jag lurar mig själv =P men skitsamma :D den andra dream of pink lukta med asgooott, men fanns dock bara i större flaskor.. och då den första touch of pink den hade jag ju redan så :) hihi dock slut men, dom är underbara iaf :D mums mums.. :) kan jag ha på lördag :D så luktar jag gott =P köpte lite mer med :O konstigt konstigt hahaha =P nooot! men hade ju planerat att köpa dom blå leggins brallorna på vero moda vilket jag också gjorde :) sitter i dom nu, så mkt skönare än vanliga jeans, legginsen är asså jeans imitation :D nice nice.. härmade tezz lite men det kan hon leva med :D köpte ett par såna svarta med på gina :D såå gött och ha såna byxor :) nu vill jag hitta ett par snygga skor/stövlar och ha till med bara :) hitta inget till min älskling :( kunde ju inte köpa en till parfym heller hihi, då kan han ju börja tro han luktar äckligt =P hihi... köpte armband och benvärmare med =P prova dom när jag kom hem, vet inte när jag ska ha dom men hihi :) det får lösa sig :D

åkte hem till min lilla mamma efter shoppingen i lidköping och så gjorde hon köttfärssås :) MUMS!! sååå gott, fick med mig lite hem med :) underbart.. hade köpt fika med till oss, bara jag som orkade min dock :D åt en biskvi från henrys bageri, sååå himla klart bäst :D mamma fick en semla, men förstår att hon inte fick i sig den efter maten :D hon hade en snubbe där med som satte upp deras luftvärmepump :D

nu ska jag göra mig klart för jobbet, blir spännande och se vad man får göra idag, om det funkar eller inte =P får säkert vara på nån skit linje annars :O orka!!!


ciao och puss!!! (L)
saknar min ängel, snart blire myshelg!! längtar efter dig!! (L) love you..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0