Måndag..

då var det måndag igen...
måndagar brukar ju vara riktigt hatade men när jag jobbar em så är dom inte lika jobbiga som då jag jobbar fm.

gick upp vid halv nio idag, riktigt skönt, får mycket mer gjort då :)
så gjorde lite frukost och satte mig vid datorn och kikade på the hills, vad annars ;) börjar kännas jobbigt nu, har inte så många avsnitt kvar och kolla på nu, typ 2 :O men är ju mest för att jag inte kan se dom 15 första avsnitten i säsong 4, vilket för mig liiiite irriterad =P
men tog iaf tag i mitt liv efter frukosten och tog en dusch o snygga till mig för att ta en promenad in till centrum ;)
gick in på sambo´s där det verkligen har blivit katastrof :S inga kul kläder alls för oss "yngre" nu haha :D sen gick jag iväg till den skoaffären vi har, tog väl 30 sekunder och gå igenom där, orka götene =P avsluta med att handla lite på ica :D
deras fruktdiskar är farliga hahaha :D kan inte låta bli att köpa :D bra är väl det iaf :D
sen när jag gick hem så var det så grymt varmt... solen lyser ju så :D nån liten minusgrad, sååå niiice :D nästan så det känns som vår igen :D men snön ligger ju så får väl kalla det en underbar vinterdag :D
när jag kom in så ringde jag mor för att snacka lite :)
sen tittade jag lite mer på hills :D lagade lite soppa till lunch :D orka laga seriös middag jämt =P
och nu sitter man här och skriver lite :D ska nog kanske ta en titt på mina a-kassepapper som kom idag, äntligen! det var ta mig fan på tiden =P haha, segrövar :D
fattar typ inte vad jag ska skriva i men... :) får väl ta det jag vet, sen ta med papprena till chefen..

imorn blire tvättdag och kanske en liten snabbtripp till lidköping (A) hihi :D är ju alla hjärtansdag på lördag :D måste ju köpa något till min snutt :D skulle nog tro att han hellre skulle slippa men :) älskar och köpa saker, och då inte bara till mig själv ;) så något litet vill jag allt köpa till han :) var ju flera flera år sen jag fira det så :S hihi.. :)


ciao och puss så länge (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0