Mästerkocken i mysbrallor :)

fyfan va gött det blev :)
att laga mat i ugnen är ju mycket godare än att steka det, och nyttigare är det också :D
jag tog bara en laxfilé, kryddade den med citronpeppar, svartpeppar och salt, ringla över lite olivolja sen swish in i ugnen på 175 grader i ca 15 min. svinenkelt och gooott :) fick bli minimajs och vatten till hihi :) men man kan nog göra en god sås av creme fraiché och lite kryddor och dill, gräslök att ha på :) med ris eller kokt potatis till :)
varsågod där fick ni lite middagstips :) hihi...
på tal om "ni" ibland blir jag så nyfiken på vilka som läser min blogg :) så vill ni stiga fram så lämna gärna en kommentar :) hehe..


ciao och puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0