Nattglass :)

TIPTOP
sitter här och äter tiptop och tittar på NCIS, såå bra :)
borde egentligen gå och lägga mig, man vet ju aldrig vilken tid snutten väljer att ringa ;) hihi..
älskar och höra hans röst på morgonen :) så mysigt...

snart är det heeeelg :) underbart..
ska ha utbildning på jobbet imorn så kommer nog gå ganska fort faktiskt :) kommer bli kul..
idag hade jag lite kul med hihi... roade mina stackars kollegor =P dansade lite till Linda B - jag ljuger så bra, eller vad den heter =P hihi.. men var ju fler som hängde på dansen så, så illa kunde det ju inte varit hahaha ;)

nä nu ni mina kära läsare ;) haha.. nu ska jag tvätta mig i facet, sen bôrsta tändera och bädda ner mig i sängen :) önskar så min tv kunde funka i sovrummet, eller tvn fungerar men inte boxen, morr! =P


ciao och puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0