nu händer det...

är det inte så dom säger i Triss reklamen? :)

för nu hoppas jag det kan hända mig. inte att jag ska vinna på någon lott asså, utan att jag kan få pengar från mitt jobb :)
eftersom jag är så jävla smart och just låtit företaget vinna 210 000 kronor på en sak :)
så nu är det upp till bevis om det fungerar med den där förslagslådan.. folk snackar skit om den och jag förstår dom, snåååla är dom med utbetalningarna... =P men nu händer det! hoppas hoppas iaf :D har delat förslaget med en jobbakompis eftersom jag är för mesig och inte vill ta åt mig äran själv men ;) hihi.. lite givmild måste man ju vara också :)

så dagen har varit ganska bra :) måste ta vara på det, sen om dom hittar på töntiga saker och ger mig 50 spänn så, då har jag ju varit glad för en dag iaf :D + det är ju heeelg, så kan ju inte vara bättre nästan :)

nu ska jag se ett avsnitt hills (istället för att ta en powernap) sen duscha, göra mig snôgg och åka till mooor :) äta gott och busa med änglabarnen (huliganerna felix och måns) och gosa med snutten :D bara helt underbar myskväll på jonstorp :) livet är härligt.. love is in the air (L)

nu ska jag inte tjöta mer om det, utan ta tag i dagen...


ciao och puss (L)

Kommentarer
Postat av: Tereze

PLÖTSLIGT HÄNDER DET =). eller?

2009-02-06 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0