ny granne...

då har man en ny granne igen!!!

denna gången en under mig igen, är inte van vid det, har ju nästan alltid haft en granne under min lägenhet MEN dom har nästan aldrig varit hemma, denna gången tror jag inte att jag har samma tur =P redan gört grannen... kan ju iofs förstå att man hammrar och grejar precis då man flyttar, får se hur det blir sen. får hoppas det inte är nån gnällig hihi :) vill ju kunna spela musik och sånt precis som jag gjort innan :) hehe.. inte för att jag spelar så högt men kan va skönt att få öka volymen ibland =P
förstår inte varför folk flyttar in och ut här så ofta :S är det något fel på "mitt" hus/trappuppgång =P hehe.. tror det flyttat in och ut folk här kanske 7 ggr på 2 år som jag bott här, är det vanlligt?? men men har ju vart helt okej grannar så spelar mig ingen roll egentligen :D undra bara när lägenheten snett nedanför ska få en inneboende =P hehe.. intresserad? hehe.. ;)


ciao och puss!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0