onsdagsmorgon..

då var det redan onsdag då och tvättdag... :)
kom faktiskt upp lite innan halv nio och gick ner med första tvätten :) sen gick jag faktiskt och la mig en stund igen, min älsklings andreas ringde med och prata lite :) sen sov jag nån halvtimma till, riktigt skönt :) sen blev det frukost och nyhetsmorgon =P hände inget spännande direkt, inte i mina ögon iaf =P reporänta och veggielasagne =P nej tack! :)

nu har jag varit nere med en tvätt till och ska hälla upp diskvattnen nu och sen plocka lite, så det blir fint i lilla lägenheten :)

snart helg!! fyfan va gött :) ska bli så nice med långhelg :D får väl se vad som händer men :) kommer nog bli riktigt bra känner jag på mig iaf :) får ju vara med min älskling så, kan ju inte bli mer än mys och bus :D


ciao och puss!! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0