Över, äntligen över...

denna arbetsdagen har varit blandad...
den har varit riktigt seg, samtidigt som det har gått riktigt fort ibland :)
har varit på viktmärkningen som ni kanske känner till nu, urk, dödens mekka =P hahaha... jobbade tillsammans med anna vilket var en räddning på ett sådant ställe... vi har snackat allvar, vi har varit förbannade, vi har skrattat så vi gråtit, vi har sjungit, kört hejarklacker =P hahaha... lite gott och blandat helt enkelt =P så är lite trött i huvudet nu, vill bara lägga mig.. vi snacka om Never Stop också, att vi båda hade det hemma i skåpet och jag var jääävligt sugen på att öppna den när jag stod på jobbet, men nu när jag väl är hemma så känner jag inte för det direkt, vill bara sova :) och det är vad jag tänker göra nu. borsta lite tänder, tvätta bort lite smink, ställa klockan, sen soooova :) gud va gött det ska bli :) längtar nu hihi..


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0