perfekt...

min lilla bil är perfekt igen :D
den sötaste lilla underbaraste bil man kan tänka sig :D
min min min =P

nu är det avklarat iaf :D
gött att få det gjort så jag vet hur mkt jag kan shoppa för nu resten av månaden ;) wiihooo :) hihi..
självklart skulle han ju skrämmas med att det skulle bli värsta dyrt :S klart att det blev det på sätt och vis, men inte mer än vad jag redan hade räknat med, det känns jäkligt skönt :) så nu är det bara att tuta och köra igen :D och kolla oljan då och då ;) glöm aldrig det!! aldrig aldrig, det kan ta livet av din lilla pärla :D blev överlycklig när jag fick se den igen :D hihi.. nästan så man ville pussa på den ;) nää, nu ska vi inte överdriva =P

var hemma hos mamma och myste med på hennes födelsedag :) (bytte samtalsämne där lite smidigt) dom hade det så mysigt så :) Bosse hade ju självklart lurat morsan att han kommit hem sent från jobbet och att det var 16 grader inne eftersom ingen vart hemma och eldat (så som många måste på landet) och fråga om hon ville ha varma mackor när hon kom från jobbet! yeah riiight!!! tror inte att bosse the kökmästare skulle göra varma mackor då flickvännen fyller år ;) haha.. turturduuuvor :) nää, det var några laxknyten och räkor och vin och massa ljus på bordet och sånt :) present med såklart, ett par jääättefina örhängen, såå söta, vill med haaaa!! ;)
och så kommer vi gamla barn och stör i romantiken ;) hihi.. så kan det gå... satt iofs och tjöta med systra-ystra i telefon ett tag :) så dom fick äta i lugn och ro ;) boris kissen låg bredvid mamma i kökssoffan och myste :) tjockis kissen :D såå goo, mums mums.. :) 
jopp, så har min dag varit iaf, lite kortfattat =P

nu ska jag lägga mig... klockan ringer vid kvart över 5 imorn och börjar min snoozning ;)


ciao och puss (L)

ps. snart får jag gosa med min lilla snutt igen :D längtar massor efter honom :) ska ju inte bara snacka massa mys om min bil, min snutt är ju faktiskt ännu bättre :) älskar ju honom över allt annat (boris kissen ligger väl väldigt tight andra plats ;) ) ds... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0