Promenadhelg :)

jopp, mycket promenad har det blivit...

minns knappt vad jag har skrivit i helgen men :) var iaf ute och gick med kusinen i 1½ timme i fredags och idag gick vi nog kanske en timme.. inte så bra koll men :) hamna ju hos syrran på en kopp te emellan :D hehe...
är lite kuligt att man har stegräknare på mobilen, så ska man följa den lite så gick jag/vi 8km i fredags och kanske 5 idag, har ju gått lite utan att det varit "promenad" med så :) men det har varit skönt som fan :) riiiktigt kallt idag bara om ansiktet, hade behövt rånarluva =P
kollade en snabbis på temp.mätaren nyss, fyyyfaaaan -11,7 grader, BRRR!!! inte normalt =P har ju varit vårväder sista tiden... usch.. men fint ute med massa snö iaf som inte töar bort med en gång... kan bara tänka mig hur svinigt kallt det kommer vara imorn när man går till jobbet halv sex... :S usch usch..
tur man sitter inne i värmen nu och har det skönt och trycker i sig massa polly =) hihi... mums!


kom och tänka på denna då! haha. det var längesen =P


annars i helgen såå har det bara varit lugnt,  har ju varit hos min lilla stackars sjuka älskling ;) hihi.. gullplutt!! har varit så himla mysigt.. åkte hem till hans tvillingbror och hans flickvän, där vi åt mat och myste framför melodifestivalen, som för övrigt är skit =P men var kul iaf :D vi hade ju typ samma åsikt om det så :) haha.. var trevligt iaf. busade med lilla Maximus vovven också :D såå söööt han är :)

nu ska jag mysa lite för mig själv innan det är dags för sängen =P
natti natt...


ciao och puss!! (L) älskar dig min prins!!! ses snart igen! (L)(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0