Segt...

det var riktigt segt att komma upp imorse.
älsklingen ringde mig strax efter halv nio, då var jag knappt människa. sen låg jag och snozza lite hihi :D så kom upp vid 9.10 då var det bara att ställa sig och diska, urk. var ju inte så hungrig när jag gick upp så, lika bra och ta tag i det =P värre blev det när dom börja snacka mat och desserter på Morgonpasset :O då började magen ropa på mat, men när jag äntligen var klar med disken så var magen lugn igen :S fattar inte men har inte varit direkt hungrig sista dagarna. var aphungrig igår när jag kom hem, fattar inte =P brukar va hungrig när jag går upp tidigt eller på jobbet, men nu så är det nåt som inte stämmer, får väl se hur det blir på jobbet idag. får kanske ta fram nåt ur frysen med =P måste väl laga mat varesig jag vill eller inte =P :)


ciao och puss så länge (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0