shopping och strôg

det är innehållet denna helgen!


lördagen tillbringade jag och andreas i Skövde, på Elins esplanad :) fint där, men så mycket folk :( urk, inget kul när man har en snutt med sig som inte gillar affärer ;) hihi... hittade inget direkt heller, så lite ovärt var det. träffade lilla muttis louise där med hihi =P
fick ju åka ut till Biltema med så andreas skulle bli nöjd :)
sen åkte vi till skara och handlade lite mat :) mums mums.... så var ju bara och ställa sig vid spisen när man kom hem igen.. var tvungen och diska med, haaatar disk, blir fan arg av sånt och speciellt när jag är hungrig =P hihi.. men efter jag fått lite mat i mig så blev jag snäll igen och efter ett tag uttråkad =P så då fick vi ett litet ryck och drog och ströga i lidköping och skara!! hahahaha sååå ovärt :) men men, så kan det gå :) kuligt och köra syrrans bil så :) bara gasa och bromsa och svänga lite ibland :)


söndagmorgon vakna jag helt ensam i sängen =P då hade den lille busen redan vaknat och satt framför tvn =P blev en riktigt seg morgon.. men till slut så fick jag på mig kläder, lite smink och drog ännu en gång iväg till Skövde, men tog med mig tezz denna gången :) hihi.. älsklingen ville hellre hem ;) förstår dig snutten hihi :D gick en sväng inne på commerce, hitta inget ju... :( är så shoppingsugen hihi =P men kanske bra det, innan jag vet vad lilla pärlan kommer kosta mig :S urk...


ska väl fräscha till mig lite nu innan man ska iväg på kalas hos far... =P



ciao och puss!! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0