Sjuk....

inte jag men i stort sett alla andra...
är väl bara en tidsfråga innan man själv sitter här och hostar och snorar och tar tempen =P
orka vara sjuk då, NOT... stackars lilla snutten bara hostar och snorar hihi =P så gåre när man säger att man aldrig är sjuk.. det gjorde jag med sen satt jag där med snorpapper och halstabletter och strax efter det en härlig urinvägsinfektion haha, säger det aldrig mer efter det, kanske har ett bra immunsvar, men sjuk blir jag, ibland! =P

seg idag med, ingen bra start på veckan :S vem vet snart sitter man väl här med feber och skit =P urk.. hihi...

dags för att göra sig klar för soffan snart :D gött gött...
sen får jag kanske ringa syrran en sväng om inte hon slår en pling =P


ciao och puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0