skit snack...

det är vad jag har ägnat min arbetsdag åt hihi :)
började lite segt där, fick jobba med en som jag inte jobbat med innan, som mest tänker på kilon kilon, och då menar jag inte vikten på mig eller han, utan på osten, kilona ska ut och som ska bli många, gärna flera ton :) men efter en stund så kommer anna och tar över :) hon hade fixat lite ;) *host* så fick jobba med henne och livet blev lite enklare. viktmärkningen är ju inget roligt ställe och vara på som jag kanske nämde tidigare, men med anna så funkar det fint :) hihi.. vi har snackat om allt mellan himmel och jord :D hahahaha... riktigt skit snack :D
man skulle kunna säga att vi började dagen med att snacka tonårs-trots och slutade med bränd snopp (?) hmm, låter kanske konstigt men det är såna vi är :) och jävligt roligt har vi :) tur inga chefer var där, haha, hade inte blivit så roligt då :S hihi..

men nu sitter man här, inget kul folk inne på msn, sminket är borta och tänderna borstade så finns ju inget som hindrar en från att lägga sig, bara så segt och göra det med en gång, men är väl bäst så jag orkar gå upp imorn när älsklingen ringer och väcker en :D mys mys.. du är den bästa väckarklockan man kan ha :D (L)


ciao och puss!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0