Snö!

det var jävlar va det snöade igår kväll/na tt..
satt hemma varmt och mysigt i soffan igår kväll, DÅ helt plötsligt fick Andreas för sig han ville ut och gå, jag tänkte: hm, ja varför inte. jag kollade ut och väldigt snabbt ångrade jag mig haha =P fyfan! snöa ju som bara den. men som vanligt gav han sig inte. då tyckte  han vi skulle åka nånstans, åka vart tänkte jag, hmm. var ju på min hemmaplan så. då slog jag ihop åka någonstans med att komma ut och ta frisk luft, då blev det ju självklart kusinen :D hahaha.. tjöta lite med henne och sagt och gjort så var vi där :) kan ju påpeka att klockan var en del, kanske runt tio tiden. vi den tiden låg det säkert en decimeter snö ute, MINST. när vi var hos jossan så dök vi ner i soffan och tjöta lite :) mys mys.. alltid myspys hos henne :) hihi... vi tog ju självklart frisk luft och sen spela vi Vem vill bli miljonär! var faktiskt kul :D får nog gå in på nätet och se vad det kostar :) hehe.. går ju o spela själv eller upp till 4 spelar :D riktigt kul iaf :) prova det! :)

ja ja, nu ska jag hoppa in i duschen, orkar inte sitta här och lyssna på alla som plogar ute. jaha nu ringer kyrkklockorna med hahaha och andreas snarkar =P urk... hihi..
hörs ikväll då jag kommer hem från Lumber och Karle :)


ciao och puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0