svinigt..

sååå svinigt kallt ute !!!
gick hem från jobbet nu och kände att det var grymt kallt, knastra under fötterna på än när man gick.. =P sen ringde snutten efter en stund, när jag nästan redan var hemma =P han är ju lite mesig hihi, näää han är väl bara rädd om mig :) han gillar nämligen inte att jag går hem själv på nätterna hihi :D pussgurka.. :) älskar dig sötnos :D
men iaf när jag kom hem så såg jag att det var ÅTTA minus grader ute :O sjuukt, var typ kanske nån enstaka minusgrad när man gick till jobbet men NU, urk! tur det inte är så långt :) gick ju fort och komma hem iaf :) hehe..

tänkte jag skulle ta mig en titt på Sveriges Värsta Bilförare :) men mammsen kommer ju om en stund och äter lite kvällsmat med mig så får nog vänta lite :) har ju inte bråttom i säng heller så :) ska vara hos kusin vitamin josse vid 12 imorn så :) sooovmorgon fåre bli :D hääärligt...!!

skriver om en stund igen när mamma varit här (kanske)
ska ta bort smink nu och sätta på tevatten och lite sånt :D


ciao och puss!!!
du vet att du är bäst älskling :) looove you! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0