Tänker..

sitter här och tänker lite över lite allt möjligt..
sitter här framför tvn och kollar lite på tv, dom visade vädret. då börjad jag genast tänka vad det måste vara lite meningslös. asså jag kan ju nästan själv räkna ut vilket väder det ska bli =P sen att han kan sveriges landskap och åt vilket håll öster ligger är ju en sak. sen är dom ju gryma på fina uttryck, kanske på olika namn på moln! woohoo, duktigt... men vädret, de kan ju bli precis hur som helst, tycker det brukar vara 50/50. sen kan man ju kolla lite väder inför helgen, för att lura sig själv, ser det ut som att de ska bli sol, då lurar man sig själv att det ska bli det, sen vet man ju inte, är ju inte så att man ligger kvar i sängen en hel dag för att det regnar ute. ta dagen som den kommer!! =P hihi.. så de så ;)

sen kom jag och tänka på våran stackars svenska kronprinsessa! hon kan fan inte ha det kul nu, fast hon är nyförlovad. men är man kunglig så är man, då får man väl räkna med det, och dom har ju på sätt och vis samlat sina krafter inför detta i 7 år eller vad det var! vilket jag tycker är bra!!!! ett steg för mänskligheten. palla att alla ska gifta sig efter ett år, då menar jag kändisar i allmänhet. varför?? har man starka känslor för varann så borde dom ju finnas kvar efter många år också. tycker människor borde lära känna varann riktigt innan man tar ett sådant steg och det gör man inte efter ett år, sen till vis del skulle tror jag inte man kan lära känna någon helt någongång men helt klart att man lär känna varann bättre och bättre för varje dag, vecka, månad, år ;)

dags för mig att äta frukost nu, innan top model 2 börjar hahaha :D 2, är ju jättelänge sen det gick haha, men men kuligt är det :)


ciao och puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0