Tillbaka...

äntligen var man tillbaka igen efter lite datakrångel =P

mitt internet la ner för ett par dagar sen och jag kunde verkligen inte fatta var det var, mycket irriterande. blir så otroligt trött på sådant. så jag grejsa och grejsa i några dagar för att försöka komma igång men gav upp ganska fort, var ju trött och grinig från jobbet redan så orka hålla på med sådant, kunde ju iaf gå in via mobilen på msn så :) bloggen fick vänta lite.

men så igår så fick jag för mig jag skulle öppna mina räkningar och fixa iordning dom så man slapp tänka på det och då helt plötsligt så fanns det två brev från glocalnet :O gissa vad som stod i det ena. Jo, Förändring av din uppkoppling, grattis Carolin att du är så bright och öppnar din post! hihihi.. så var ju helt och hållet mitt fel så inte konstigt det låg nere.. men nu är det fixat efter lite om och men :) hihi.. älsklingen fick ringa till kundservice eftersom vi inte fick igång det ändå men :) ordnade sig ju till slut som tur var :) Tack Älskling!

minns inte när jag skrev sist men, har inte hänt så mycket förmodligen.. :) Tezz kom förbi en liten sväng i torsdagskväll :) hehe, kom typ halv sju hahaha... vi fick nåt litet cp-ryck, var ju inte svårt och övertala henne och komma hit hahaha, hon blir ju så glad då hon får köra bil så =P hahaha... var likadan då jag tog körkortet med så :) gillar fortfarande och köra bil men, börjar ju tänka efter då man gör det och inte lite mer, åker ju inte i onödan någonstans hehehe :)

helgen bjuder på mys med älsklingen iaf :) han kom igår och fixa nätet hihi sen åkte vi och handla mys till helgen :) så ikväll blire vitlöksbrööööd och god mat :D hihi... :) vet iofs inte vad som händer under dagen än men :) ska väcka honom snart ;) hihi.. då blire mysfrukost iaf :D med ägg och färsk frukt och sånt mums :D blev mätt bara och prata om det :O hihi brukar ju bli tvärtom annars.
jag och may-britt har pratat mat på jobbet i veckan haha, båda har blivit ashungrig, hihi. började dregla nästan =P inte bra, på jobbet då det är flera timmar kvar tills man får gå hem då ska man inte prata mat :) hihi..

imorn blire niiiiice mat :) då ska vi åka till bosses jobb, Lumber och Karle i Kvänum :) hihi. där ska vi äta goooott och gå på vernissage :) lilla mormor ställer ut sin tavlor och även några av morfars gamla :) gillar inte konsten så men mormor är så söt :D hihi, när hon står där uppklädd och gullig och folk kommer fram och frågar saker och sånt :) hon lyser upp som en liten sol hihi :) nu kanske det låter konstigt men, min mormor är inte som alla andras :D min mormor är bäst och skönast med sin svengelska :) och hon har helt klart sin egen klädstil och absolut inget ont i det, för hon är grym :D haha, hon går sin egen väg, man borde lära sig mer av henne :D hon har ju haft ett riktigt äventyr till liv :) föddes i hongkong och då var hennes pappa lett och hennes mamma tysk haha hur nu det går ihop men dom var ju på resande fot dom med, precis som mormor har varit. tror det var så att dom flyttade till canada sen, och att mormor börja på nån konstutbildning av något slag i göteborg där hon träffade morfar :) det är väl ungefär det jag vet :) och att mamma föddes i göteborg men reste runt mycket som liten, bodde i spanien stora delar av sina första år, undra om det inte tom var mexico dom var i med :) tills dom köpte sörbo skola i Lundsbrunn :D där min söta mormor bor nu och där kommer hon nog bo resten av hennes liv iaf, finns nog inget som kan ta henne därifrån :)

nu har vi haft lite historielektion med hehe... nu ska jag väcka snutten iaf :) hörs av snart igen förhoppningsvis :)


ciao och puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0