Torsdag...

Hej svejs :)

nu sitter jag här vid datorn och har ätit lite frulle :) var gott de, har solen i ögonen med, riktigt härligt faktiskt och få känna solen mot ansiktet.. :) vår vår vår :) det är fullt med snö ute men lite vårkänslor får man allt :D
ska nog sminka mig lite snart, sen dra iväg och handla lite.

äntligen sista dagen på jobbet idag med :) sen heeelg...
skulle ju lekt med tezz på fredag då jag är ledig, men blir inget med de, palla och få hennes sjukdom, vad det nu kan va :S tycker fan synd om dig, 1-2 dagar är jobbigt och vara sjuk, du har ju hållt på ett tag nu :( urk! får hoppas det vänder snart, annars får du fan åka in =P så det så...
så åker nog till kusinen en sväng imorn och hälsar på den lilla familjen :) Neo är ju bara såååå söt :D ett litet charmtroll!!
han är fan ett halvår nu :O usch va tiden går fort :(
älsklingen skulle nog vara ledig imorn med och grejsa lite :) inte roligt och sitta på jobbet när dom inte har något och göra stackarna :S

nu satt jag och kika på lite foton som hänger här över datorn så kom jag på att jag och andreas kanske åker till göteborg snart :) på tal om ingenting :) hihi.. och att vi ska hälsa på syrran och dom :D kan nog bli riktigt myyys :D lite shopping och mys.. nästan lite vuxenpoäng på sånt :) hahaha... =P ja ja, det får vi ta om det blir av :)

ska väl ta mig i kragen och sminka till mig och sen dra mig iväg och handla lite :)


ciao och puss...(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0