Trött!!!

fyfan va jag är trött idag! helt sjukt.. urk, urk, urk....
sov gött i natt tills det att jag vakna strax innan 4, då var de så helvetes varmt i rummet att jag inte kunde somna om, sen ringde klockan då gick det mycket bättre haha :) sen var jag uppe vid fem och gjorde det jag brukar göra, sen dags för jobbet... riktigt segt, men gick ganska fort idag ändå, hände saker hela tiden så...

efter jobbet kom mamma, lill-malin ( = min styvsyster malin ) och hennes pojkvän, så åt vi lite macka och så..
sen hamna jag framför tvn, tittade lite på tv - mannen som talar med hundar, tills jag somna en minut eller två :) haha sen var det bara att hoppa in i duschen innan man skulle somna igen =P så nu sitter jag här nyduschad och fräsch :D hihi... ska nog värma lite mat snart :) mammas dillkött från igår, eller egentligen bosses :D haha...


ciao och puss!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0