underbar dansare!!

Robert Muraine!!!! I loooove him!!!
han är så jävla skön dansare asså :) he´s the best!!
nää men här ska ni få ett smakprov så vet ni vem jag menar!!


NJUT!!!


nu kanske jag kan berätta lite snabbt om denna dagen..
vi åkte iväg till Lumber och Karle för att äta mat och kolla på mormors / morfars utställning..
var där vid halv ett eller nåt och gick runt och kika lite, så otroligt fint på det hotellet asså :)
hälsa på lite folk, sen blev det tre-rätters! MUMS.. det är ju alltid en speciell smak på restaurang mat men det var gott iaf :D sen ville snutten hem och tur var väl det hahaha, kom ju så mkt folk så han hade väl dött annars =P stackarn... träffa tant lila, min ena moster :D haha det var mysigt, var så himla längesen jag träffa henne och sofia sist så :) det var trevligt, och så massa vänner till mamma :) det var också kul :) sen kolla vi på resten av utställningen sen åkte jag med syrran och dom hem.. var hemma vid fem tiden som ni kanske såg på första blogginlägget efter det :D

nu sitter man här själv och undrar vad man ska göra med kvällen, blir snart en cooola och nåt mys framför tvn.. har ju en film jag borde se så kanske blir det :D tror den hette 28 veckor eller nåt, dagar kanske =P vem fan vet.. orka..


ciao och puss! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0