värdelöst..

det är fan värdelöst och vara utan bil.. man vet ju att man klara sig innan man fick körkortet och bilen, men nu är den mitt allt hihi... känner sig lite lagom handikappad.
så ringde min lilla mamma och gulla lite hihi, så jag kan få lite skjuts av henne hem från affären sen :) lovar att mina fingrar hade gått av annars, är så grymt kallt ute, termometern visar bara 2½ minus men tror den ljuger =P brrr...

ska bli så nice och handla sen, ska tvinga mig själv att köpa massa frukt och gooott :D funderar på att köpa stekfläsk med, MUMS... kanske inte låter så hälsosamt, men för mig är det vanligt jävla husmanskost, så säg vad ni vill :) hihi...

min mage kurrar för fullt, får nog leta upp något :) och skriva en inköpslista med, blir enklare så :)


ciao och puss!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0