variation!

ärligt, vad är det för fel på mtv på helgerna?!
dom kör ju samma program hela tiden! denna helgen har det enbart varit rob and big, och min kära pojkvän ÄLSKAR rob, tycker det börjr bli lite tjatigt själv men... kom hem nyss efter att ha varit borta hela dagen typ och gissa vad det är på tv, rob and big, orka!!!! nu hitta jag nåt annat, I survived a japanese game show?!?!?! vad fan är det för fel på min tv idag =P är det sån här skit man ska behöva se en söndagkväll... hahaha... det är ju inte sant, får nog gå in och kolla på sköna klipp med Katrin Zytomierska (sorry om jag stavat fel nu) haha hon är min idol asså, bästa bruden nånsin :) hon är bäst... haha.. gillar fan färgstarka tjejer asså, som verkligen kan stå upp för sig själv :D underbart..!! go girl :)

nu ska jag gå in och kolla efter kuliga spel som jag kan köpa :D hihi.. skriver mer om dagen sen... :)


ciao och puss!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0