Vem vill inte ha nattbesök?

jag vet att jag vill iaf :)
och idag är det min mamma som står på tur :) hihi... som vanligt på eftermiddagsveckan så kommer hon förbi på en kopp te :) blir även, kallt hårdkokt ägg, ölkorv, knäckebröd med skåne leverpastej :D muuums... ska bli sååå gott :D är vrålhungrig, har ju fan skärpt till mig på jobbet idag.
första rasten blev tre riskakor (luft) och vatten, andra rasten blev som vanligt special K med banan och sista rasten blev det apelsin på :) hihi.. jag tycker jag skötte mig iaf :) och det är det ända som räknas för mig iaf :) hihi...
nu ska jag tvätta mitt face sen får jag nog förberedda innan mamma kommer :D hade fan behövt diska men orka göra det nu =P nooot..


ciao och puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0